یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۶:۴۵:۵۶

​مدیر سایت فاز ١٢ پارس‌جنوبی خبر داد:
دستیابی به ٦٦ درصد ساخت داخل در اجرای فاز ١٢

ایران دریلینگ: مدیر سایت فاز ١٢ پارس‌جنوبی میزان تحقق ساخت داخل در اجرای این پروژه را ٦٦ درصد اعلام کرد و گفت: بیش از ٥٦٠ سازنده داخلی و خارجی در ساخت تجهیزات فاز ١٢ مشارکت کرده‌اند. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، سعید توکلیان با بیان این که ٥٦٠ سازنده داخلی و خارجی در ساخت تجهیزات فاز ١٢ مشارکت کرده‌اند، افزود: حدود ١٧ هزار نفر ساعت به صورت مستقیم در نقطه اوج فعالیت‌ها (دی و بهمن سال ١٣٩١) اشتغال‌زایی ایجاده شده است. وی ادامه داد: بیش از ١٤٥ میلیون نفر ساعت کار مستقیم در بخش‌های مختلف پروژه فاز ١٢ انجام شده است. مدیر سایت فاز ١٢ پارس‌جنوبی ادامه داد: براساس شاخص‌های اچ اس ایی، ١٧,٥ میلیون نفر ساعت کار در فاز ١٢ پارس‌جنوبی بدون بروز حادثه‌ای که منجر به از دست رفتن زمان کاری شود به ثبت رسیده است که در نوع خود یک رکورد به‌شمار می‌رود.

توکلیان با بیان این که فاز ١٢ پارس‌جنوبی یکی از بزرگترین پروژه‌های صنعتی ایران است که به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود، تصریح کرد: به لحاظ کیفیت نصب، به مسئولان و ناظران این اطمینان را می‌دهیم که باتوجه به شرایط موجود کشور استانداردهای لازم را در تجهیزات به کار گرفته شده رعایت کرده‌ایم. مدیر سایت فاز ١٢ پارس‌جنوبی تاکید کرد: به لحاظ اجرا و ساخت براساس استانداردهای موجود عمل کرده‌ایم، ضمن اینکه دستورالعمل‌های فنی سختگیرانه‌ای را با توجه به اوضاع کنونی کشور اجرا کردیم. وی با اشاره به ٢٥٠ هزار ساعت آموزش ایمنی در فاز ١٢، افزود: با ممیزی صورت گرفته از سوی شرکت نفت وگاز پارس و شرکت ملی نفت ایران، پتروپارس در سال ٢٠١٤ به عنوان اچ اس ایی برتر منطقه پارس‌جنوبی معرفی شد.

به گفته وی، تاکنون ١٢٨ میلیون نفر ساعت کار در بخش خشکی فاز ١٢ انجام شده است که از آغاز اجرای پروژه تا رسیدن به رقم ٦٤ میلیون نفر ساعت هیچ حادثه منجر به فوتی وجود نداشته است. مدیر سایت فاز ١٢ پارس‌جنوبی میزان نصب سازه فلزی و تجهیزات در این فاز را بیش از ١١٠ هزار تن اعلام کرد و گفت: ٦١ هزار و ٥٠٠ تن سازه فلزی و بیش از ٥٥ هزار تن تجهیزات نصب شده است. وی با اشاره به این که ٤٠٠ هزار مترمکعب بتن‌ریزی در فاز ١٢ انجام شده است تصریح کرد: حدود ٧٥٠٠ کیلومتر کابل و ابزار دقیق نصب شده است. به گفته توکلیان بیش از دو میلیون و ٨٠٠ هزار اینچ قطر لوله‌گذاری فلزی و حدود ٥٠٠ هزار اینچ قطر لوله‌گذاری غیرفلزی انجام شده است. مدیر سایت فاز ١٢ پارس‌جنوبی تعداد نصب تجهیزات ابزار دقیق را ٤٨ هزار عدد ذکر کرد.



  کد خبر : 622
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :